czwartek, 4 maja 2017

Recenzja masek Kallos od Hair&Beauty


 Recenzja masek od Kallos, które dostałam do testów od hurtowni Hair&Beauty. Zapraszam ;)


Recenzja kosmetyków firmy KATIVA jest już na moim blogu, gdzie bardzo zapraszam http://wlosomaniactwodusi.blogspot.com/2016/09/recenzja-kosmetykow-kativa-hurtownia.html , ponieważ są to świetne kosmetyki ;)

Dziś jednak KALLOSOWO ;)

Zacznę od maski Kallos Keratin




Opis produktu: Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym. Dzięki zawartości keratyny i regenerujących protein mleka odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki w ich włóknach. Odżywia i chroni suche, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.

Moja opinia: Zapach maski bardzo przypadł mi do gustu. Jest to taki zapach męskich perfum. Konsystencja jest dość rzadka, ale dobrze trzyma się na włosach. Używałam jej, gdy moje włosy miała mniejszą objętość, gdy były za bardzo wygładzone. Maska ta "dodaje życia" zmęczonym włosom ;) Moim zdaniem daje dobre efekty, ale nie polecam używać jej codziennie, ponieważ może wystąpić przeproteinowanie włosów. U mnie nic takiego się nie wydarzyło, ponieważ użyłam różnych kallosów na przemian ;) Z pewnością wpłynęła na stan moich włosów ;)

______________________________________

Drugą maską jest Kallos Silk


Opis produktu: Maska do włosów w kremie Kallos Silk z oliwą i białym jedwabiem do włosów suchych i zniszczonych. Dzięki zawartości odżywczych składników sprawia, że matowe i wyblakłe włosy stają się miękkie, błyszczące i elastyczne.

 Moja opinia: Maska ta ma kremową, dość zbitą konsystencję. Ma słodki zapach. Aplikacja jest bardzo łatwa. Moje włosy były po niej bardzo wygładzone, wyglądały jak tafla. Polecam do włosów puszących się, niesfornych. 

________________________________________

Ostatnią maską jest Kallos Multivitamin




Opis produktu: Energizująca maska do włosów Kallos MJMN Multivitamin zawierająca witaminy B3-, B5-, B6-, C i E oraz ekstrakty Gisenga, Pomarańczy, Cytryny i olej Avokado. Zawartość aktywnych składników w masce do włosów Kallos MJMN Multivitamin chroni i odnawia wyblakłe, osłabione i uszkodzone włókna włosów. Odżywia, nawilża, rewitalizuje włosy i stymuluje ich porost.

 Moja opinia: Maska jest bardzo wydajna. Po nałożeniu jej moje włosy są bardzo miękkie, mięsiste. Maska ta świetnie dociąża włosy, ale ich nie przeciąża. Nie mogę stwierdzić, czy stymuluje porost, ponieważ nigdy nie nakładałam jej na skalp, ale jednak tego nie brałabym na poważnie ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz