środa, 24 maja 2017

PILATEN BLACK MASK - CZYLI SŁYNNA CZARNA MASKA

Dziś pokażę, dlaczego Pilaten Black Mask jest ostatnio tak sławna :)





Moją maskę kupiłam na stronie http://kosmetykick.pl/, ponieważ tam znalazłam ją w bardzo atrakcyjnej cenie. Często robię tam zakupy, ponieważ wiele kosmetyków jest naprawdę w bardzo niskich cenach. Bezpośredni link do maski http://kosmetykick.pl/product-pol-10527-Pilaten-Czarna-maska-oczyszczajaca-Tuba-60ml.html

Opis maski: Niezwykle skuteczna, głęboko oczyszczająca maska typu peel-off na nos, czoło - strefa T lub całą twarz.

Usuwa zaskórniki, wągry i inne zanieczyszczenia. Rozjaśnia, wygładza cerę, zmniejsza pory.

Wygląd mojej skóry przed używaniem maski zamieszczam poniżej :)


Nakładanie maski jest bardzo śmieszne, ponieważ maska lubi skapywać, a wtedy zaczyna się prawdziwa zabawa ;)) Bardzo trudno ją zmyć z rąk, pędzla, jak i mebli ;P

Tak, jak nazwa mówi, jest ona czarna, bardzo czarna ;))


Oglądałam wiele filmików, na których dziewczyny narzekały, że zdejmowanie maski bardzo boli. Jak dla mnie, nie jest to nic strasznego, co możecie zobaczyć na moim filmiku w 45 sekundzie https://www.youtube.com/watch?v=LVFusqGMgmw&t=5s. 

Najważniejsze są oczywiście efekty. Użyłam tej maski około 10 razy, a moja skóra jest o wiele bardziej gładka, widać, że nie ma już tyle zanieczyszczeń. Pory również są mniej widoczne. Możecie zobaczyć to poniżej ;)


Według mnie widać różnicę. Na pewno będę dalej stosować tę maskę. Zachęcam do wypróbowania ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz