czwartek, 18 maja 2017

Olej kokosowy - recenzja | BRAT.PL


Witajcie, wczoraj dotarła do mnie paczuszka z olejem kokosowym ze strony Brat.pl


Otrzymałam go do testów. Wykonałam video-recenzję, do której obejrzenia serdecznie zapraszam. Pokazałam w niej olejowanie  włosów oraz efekty. Powiedziałam również kilka słów na temat tego oleju. Tutaj pokażę Wam także mojego bohatera, jakim jest właśnie olej kokosowy tłoczonego na zimno Extra Virgin Nierafinowany. 

Jakie informacje znajdziemy na stronie Brat.pl o produkcie ? O tym poniżej ;)

Właściwości:


olej-kokosowyTłoczony jest na zimno wyłącznie ze swieżego miąższu orzechów kokosowych.
Olej kokosowy sprawdzi się w każdej kuchni do smażenia, pieczenia i duszenia, do smarowania pieczywa oraz jako dodatek do zup, sosów i innych potraw.
Olej kokosowy w około 90% składa się z tłuszczów nasyconych. W przeciwieństwie do tłuszczów zwierzęcych są to tłuszcze nasycone o średniej długości łańcucha, które przekształcane są przez organizm bezpośrednio w energię, a nie odkładane w postaci zapasów tłuszczu lub złogów.

W oleju kokosowym  występuje  m.in. kwas laurynowy, taki sam kwas występuje m.in. w mleku matki. Ponadto olej ten zawiera witaminy A, B i C oraz minerały takie jak: potas, fosfor i wapń

Inne zastosowanie: 

  • jako balsam do ciała,
  • jako maseczka do twarzy,
  • jako odżywka do włosów.

Sposób użycia:

  • Dorosłym zaleca się dawkowanie około 3-4 łyżek oleju. Najlepiej przyjmować go w trakcie posiłku - wtedy najlepiej się wchłania. 

Przechowywanie:

  • Przechowywać w temperaturze pokojowej, w miejscu niedostępnym dla dzieci, bez dostępu światła w zamkniętym słoiku.

Kraj Pochodzenia

 :
  • Indonezja

Skład:

 
  • 100% olej kokosowy

Termin ważności i kraj pochodzenia:

Kliknij i sprawdź termin ważności produktu oraz jego kraj pochodzenia . Należy wpisać nazwę produktu w polu "szukaj" w lewym górnym rogu. Dane aktualizowane są co 5 minut.

Myślę, że producent napisał wszystko,co ważne o oleju kokosowym. Obecnie jest promocja i zapłacicie jedyne 29,90 za 900 ml. Zachęcam do zakupu. 

Oto link do strony https://brat.pl

Oto link do oleju 

Poniżej efekty, jakie otrzymałam po jednym użyciu oleju na włosy. Ja jestem zachwycona. I KUPUJCIE TYLKO EXTRA VIRGIN NIERAFINOWANY, sama widzę różnicę między nim a rafinowanym,po pierwszym kontakcie z tym olejem. Na prawdę serdecznie polecam. Poza tym często zdarza się, że sprzedający nie traktuje nas poważnie i czekamy tydzień na odpowiedź, z tym sklepem nie doznacie żadnych problemów. Odpowiedzi są szybkie i konkretne. Wysyłka natychmiastowa ;) 

Jak widać, włosy nabrały życia ;) 

Są bardzo miękkie, zdyscyplinowane, a przy tym ich objętość nie zmalała. Bardzo dobrze prezentują się bez żadnej stylizacji, bo właśnie na zdjęciach zostały tylko wysuszone. O dziwo nawet na blond włosach dobrze się sprawdził, ponieważ moja siostra również go dla mnie przetestowała. Jej zdaniem włosy po nim wcale się nie plączą, a ma je na prawdę długie i gęste. Być może napisze i nagram film o jej włosach po użyciu oleju kokosowego. ;) 

Powstaną jeszcze kolejne posty i filmiki na Youtube z użyciem tego oleju. 

Zapraszam serdecznie na video-recenzję https://www.youtube.com/watch?v=W3URAgFCKvw





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz