wtorek, 20 września 2016

Kolejna współpraca ;) Produkty Olaplex od użytkownika OLAPLEX- są już u mnie gotowe do testowania ! ;)

Jakiś czas temu podjęłam kolejną współpracę z użytkownikiem z Allegro pod nazwą "OLAPLEX-".

Na dzień dzisiejszy w asortymencie tego użytkownika znajdziemy tylko i wyłącznie Olaplex w różnych pojemnościach i zestawach, ale z tego, co mi wiadomo, zakres towaru ma się powiększyć o inne kosmetyki. Zestawy są tak skomponowane, że każdy znajdzie ten idealny dla długości i gęstości swoich włosów. Zachęcam do sprawdzenia ofert. Dużo zestawów dostaniecie z przesyłką gratis, co jest duży plusem.Sprawdźcie sami:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=43319672

Do testów otrzymałam produkty w następujących pojemnościach:
*Olaplex nr 1 - 15ml ( 2x7,5ml)
*Olaplex nr 2 - 15ml
*Olaplex nr3 - 10ml

Już wkrótce pojawi się video-recenzja zabiegu regeneracyjnego Olaplex. Będzie to mój drugi taki zabieg i liczę na świetne efekty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz