czwartek, 1 września 2016

Aktualizacja włosowa- WRZESIEŃ 2016

_____________________________________________________________________

Przychodzę dziś z aktualizacją włosów w miesiącu wrześniu.

Z tej aktualizacji jestem już bardzo zadowolona. Włosy w końcu są na prawdę miękkie i fryzura wygląda na taką pełniejszą i estetyczną. Myślę, że jest to głównie zasługa mojej systematyczności - mowa tu o olejowaniu. Tak, CODZIENNIE nakładałam olej na włosy, już od jakiegoś czasu ( kilka miesięcy),a  teraz w końcu to widać. Jestem na prawdę z siebie dumna hihi. Nigdy, z niczym nie byłam taka zawzięta. Pewnie dlatego, że moje włosy wyglądały fatalnie po rozjaśnianiu. 



Nie widać może szczególnie jakiegoś przyrostu, ale widać większą gęstość. 

Co robiłam i stosowałam (większość powtarza się z zeszłych miesięcy) ?


  • myłam włosy codziennie szamponem dla dzieci Babydream, a raz na tydzień szamponem Gliss Kur Million Gloss
  • codziennie olejowałam włosy olejem kokosowym
  • nadal używałam maski Kallos Algae, pod koniec miesiąca zaczęłam testować inne Kallosy, ale o tym będzie osobny post ( współpraca ! ;)) )
  • farbowałam włosy farbą Londa kolor Czarny,
  • używałam odżywki w sprayu z Gliss Kur Million Gloss
  • raz wykonałam maskę domowej roboty, która dała niesamowite efekty. Nagrałam o tym filmik - zapraszam. https://www.youtube.com/watch?v=GdZJtYj0qa8
  • na końce nadal nakładałam olejek arganowy
     z Marion, serum z Gliss Kur, jedwab z
    Biosilk,
  • nie stosowałam żadnych suplementów,
  • używałam szczotki TT,
  • 2 razy nałożyłam gorący olej z Lush'a do włosów splątanych,
  • pod koniec miesiąca zaczęłam używać dwóch produktów z firmy Kativa. Testuję te produkty, tak jak wspomniane już Kallosy, więc nie chcę jeszcze o nich pisać. Myślę, że w przyszłym miesiącu będę miała wyrobione o nich zdanie.



  • Przez cały wrzesień zamierzam nakładać olej musztardowy przed myciem włosów - dziś już to zrobiłam. Bardzo zależy mi, aby za rok cieszyć się pięknymi, długimi włosami. Zamierzam więc skupić się teraz na zapuszczaniu.

    Zapraszam na mój kanał na YT 
    https://www.youtube.com/channel/UCBchgC-MRjrbqb8s_KYEKIg

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz