piątek, 20 marca 2015

Makijaż

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU - RECENZJE KOLORÓWKI :)
Zacznę od podkładów

1. Podkład AA Make Up - jedwabisty podkład rozświetlający.
*producent zapewnia nas, że produkt będzie maskował niedoskonałości, rozświetli skórę i zredukuje oznaki zmęczenia.

A co ja o nim myślę ?
  • Daje poczucie nawilżenia, jedwabiście miękkiej skóry,
  • kryje w stopniu średnim, co jest fajne, ponieważ nie powstaje nam maska na twarzy,
  • ukrywa niedoskonałości, choć nie zawsze,
  • rozświetla skórę, co daje promienny efekt

Polecam podkład szczególnie osobom, których skóra wygląda na zmęczoną. 


2. Podkład Avon mattifying foundation 
* Producent pisze, że jest to podkład matujący.

Jakie są moje przemyślenia ?
  • dobrze się sprawdza latem - jest delikatny,
  • niestety nie daje do końca matowego efektu,
  • dobrze "wtapia" się w skórę,
  • szybko się ściera

Polubią go osoby, które wolą bardzo naturalny efekt. Jak dla mnie, wolałabym żeby chociaż trochę dłużej  utrzymywał się na skórze. Latem jednak jest świetny. 


3. Podkład Astor Skin Match Fusion Make Up 
*Niestety producent nie zamieścił informacji na jego temat na buteleczce. Przeczytałam jednak w internecie, że jest to podkład matujący, który ma także się długo utrzymywać na skórze.

A zatem, czy jest tak na prawdę ?
  • wtapia się w skórę, jednocześnie dając widoczny efekt,
  • po nałożeniu 2 cienkich warstw utrzymuje się na prawdę długo, bez problemu około 10 godzin,
  • wyrównuje koloryt skóry,
  • ukrywa niedoskonałości,
  • jedynym minusem jest znikający efekt matujący - zaczynamy się "świecić" bo około 5 godzinach

Jak najbardziej polecam ! Jest aktualnie moim ulubionym ;)


4.Podkład Lirene rozświetlający z witaminą duo C
* producent zapewnia, że produkt odżywia i nadaje cerze wygląd pełen blasku, hamuje proces starzenia się skóry i rewitalizuje komórki skóry.
A czy to prawda ?
  • można go porównać do podkładu z avonu opisanego w punkcie 2 - jest lekki, delikatny,
  • rozświetla skórę,
  • słabo kryje,
  • szybko się ściera,
  • skóra jest nawilżona,
  • daje promienny wygląd
  • nie wierzę w hamowanie procesu starzenia :)

Moja opinia jest taka sama jak w punkcie 2 ;)


5. Podkład Avon supertrwały Extra Lasting

Co o nim myślę ?
  • bardzo dobrze ukrywa niedoskonałości,
  • nie utrzymuje się 18 godzin, ale daje radę spokojnie przez 10 ;)
  • daje wygląd świeżo pomalowanej skóry,
  • nie ściera się
Był moim ulubionym, do czasu, kiedy znalazłam Astora. Polecam !

Będąc w temacie podkładów, zajmę się od razu bazą pod makijaż ;)

Jak widać, wykończyłam go do zera :).
*Producent nie pisze nic, ale jak wiadomo, baza pod makijaż ma przedłużyć jego trwałość. 

Czy spełnił swoją rolę ?
  • faktycznie przedłużał trwałość makijażu,
  • dawał efekt aksamitnej skóry,
  • niestety zauważyłam wysyp pryszczy po nim - jak wiadomo takie produkty nie są dobre dla naszej skóry, gdyż ją "zatykają"
Produkt polecam, ale tylko na jakieś ważne wyjścia. Kondycja skóry jest dla mnie ważniejsza, niż dłuższy efekt makijażu ;)

Manhattan 2 w 1 - korektor i puder matujący
*Posiadam małą wersję i niestety nic na niej producent nie zamieścił, ale wiadomo, że korektor ma zakrywać niedoskonałości, a puder matujący ma zapobiec "świeceniu" się .

Czy produkt jest godny polecenia ?
  • korektor jest bardzo gęsty, co daje maksymalne zakrycie niedoskonałości, jednak pod oczy ( w celu zakrycia "sińców" ) jest zbyt ciężki,
  • długo się utrzymuje,
  • natomiast puder matuje i delikatnie wygładza
Bardzo go lubię. Na takie maleństwo zawsze znajdzie się miejsce w damskiej torebce. Jest to mój mały hit ! Na pewno będę go używać dalej ;) 


1. Pierwszym produktem jest bronzer Miss Sporty

Czy zapewnienia producenta są zgodne z prawdą ?

  • produkt jest bardzo napigmentowany,
  • nie ściera się,
  • doskonały do konturowania twarzy,
  • faktycznie daje efekt opalenizny,
  • nie robi plam
Według mnie produkt robi wszystko, co zapewnia producent. Mam go już około 3-4 miesiące, używam codziennie, a mimo wszystko zużycie jest niewielkie, co mnie cieszy ;) Polecam !

2. Avon perełki rozświetlające


Czy się sprawdzają ?
  • daje efekt promiennej, świeżej i młodej skóry,
  • utrzymuje się długo,
  • świetnie sprawdza się pod oczy, dając piękne wykończenie makijażu
  • bardzo wydajny
Produkt również serdecznie polecam ;) Ten produkt mam już chyba z rok, albo i więcej a nadal mam go sporo ;)


1. Maskara Avon mega effects
Co myślę o produkcie ?
  • dobrze rozdziela rzęsy,
  • ładnie je podkręca,
  • niestety mało wydajny


Jak za taką cenę liczyłam na lepszy efekt, chociaż na to, że produktu będzie więcej. 

2. Maskara Miyo Big Fat Lashes Smoky
*Rewolucyjna silikonowa szczoteczka  Volume Tricky Brush, 200% więcej objętości  bez efektu sklejonych rzęs.

Jakie są moje przemyślenia ?
  • super szczoteczka,
  • nie skleja rzęs,
  • wydłuża i pogrubia
Lubię maskary, które nie sklejają rzęs, dając przy tym spektakularne efekty.  Polecam!

3.Manhattan First Style 
Czy jest perfekcyjny ?
  • bardzo dobrze wydłuża rzęsy,
  • sprawia, ze wyglądają na grubsze,
  • według mnie ma przyjemny zapach
Maskara jest świetna. Zakochałam się w niej ;)


Cienie do powiek, wszystkie z Avonu. Zrecenzjuję je wszystkie razem, gdyż za bardzo niczym się nie różnią.

Czego może się spodziewać ?
  • kolory są na prawdę fantastyczne, każdy znajdzie swoją paletkę,
  • cienie po lewej stronie używam do wypełnianie brwi. Znajdują się w niej brązy. Sprawdzają się super,
  • natomiast dwie kolejne paletki służą mi do makijażu oczu. Cienie nie osypują się, fajnie idzie je blendować, nie tworzą palm, świetnie podkreślają oko ;)
Jak najbardziej polecam wszystkie trzy ;) 


Żelowa kredka do oczu Avon.

Polecam, szczególnie latem. Mój kolorek kredki zdecydowanie jest takim letnim ;) Daje efekt świeżego spojrzenia, jest super. 

Co myślicie o tych produktach ? Piszcie w komentarzach, będzie mi miło :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz