niedziela, 30 października 2016

Aktualizacja włosowa -LISTOPAD 2016


Październik jest kolejnym miesiącem intensywnego zapuszczania włosów. Myślę, że przez co najmniej rok każdy dzień będzie walką o dodatkowy centymetr ;)

________________________________________

Przyrost: około 2 cm. Widać to na odrostach:

Jak widać, odrost dość spory.

________________________________________


Jak, więc wyglądała moja pielęgnacja ?:

- olej musztardowy, używałam go codziennie na skórę głowy do 20 października, ponieważ wtedy się skończył.

- do olejowania całych włosów używałam olejku Babydream für Mama oraz olejku Alterra, olejowałam włosy codziennie przed myciem.

- szampony: na zmianę Babydream i Alpecin CTX.

-wcierki: Rzepa Joanna na zmianę z Alpecin Coffein Liquid. Wyglądało to tak samo, jak ubiegły miesiąc; jeden dzień myłam szamponem Babydream i później aplikowałam wcierke z Joanny, a na drugi dzień myłam szamponem Alpecin i wcierałam wcierkę również Alpecin.

-maski i odżywki: Kallos Keratin,Kallos Algae, Kallos Multivitamin, Kallos Silk. Te ostatnie trzy skończyły mi się i niestety wyrzuciłam opakowania ( wstawię, więc zdj z poprzedniego wpisu). Gdy skończę Kallos Keratin, pojawi się recenzja ;) Na listopad zakupiłam już Kallos Biotin oraz Omega. Używałam również Kuracji z Isany.

-olejki po myciu: Gliss Kur Hair Repair, Kallos Lab 35, Ogx coconut milk, także Alterra.

-inne: Gliss Kur Million Gloss ekspresowa odżywka, Marion Termoochrona, Kativa Keratina(pojawiła się już recenzja), B.app Kuracja Keratynowa.

Wspomniane kosmetyki:














 _________________________________________________________________________________


W listopadzie zamierzam przed myciem używać kozieradki - wejdzie ona teraz w miejsce oleju musztardowego. A gdy skończy mi się Joanna Rzepa, to zastąpię ją Wodą Brzozową Isana, którą zakupiłam już dawno, ale wtedy nie miałam jeszcze takiej motywacji do zapuszczania włosów. 

Zastanawiam się nad zrobieniem osobnego wpisu o moich wszystkich kosmetykach do włosów, które używam oraz jak działają na włosy. Jeśli jest ktoś zainteresowany takim tematem, to proszę napisać w komentarzu ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz