wtorek, 2 sierpnia 2016

Aktualizacja włosowa - Sierpień 2016



Co robiłam i stosowałam ?

  • myłam włosy codziennie szamponem dla dzieci Babydream,
  • olejowałam włosy olejem kokosowym - codziennie na noc lub w ciągu dnia,
  • używałam maskę Kallos Color, Multivitamin oraz zaczęłam Algae
  • farbowałam włosy farbą Londa kolor Czarny,
  • używałam spray z Avon do rozczesywania włosów,
  • kilka razy nałożyłam maskę domowej roboty ( żółtka, śmietanka, miód, syrop klonowy, kakao, cytryna, keratyna hydrolizowana, olej kokosowy, lniany, oliwa z oliwek),
  • nałożyłam na włosy jednorazowo ampułkę z Loreal, o której pisałam w haul'u,
  • na końce nakładałam olejek arganowy z Marion, serum z Gliss Kur, jedwab z Biosilk,
  • nie stosowałam żadnych suplementów,
  • używałam szczotki TT,
  • dziś nałożyłam gorący olej z Lush'a do włosów splątanych. 


    Porównanie LIPIEC-SIERPIEŃ
  •  Na pewno mogę powiedzieć, że z miesiąca na miesiąc włosów jest coraz więcej. Są także coraz bardziej elastyczne i mięsiste. Widzę także różnicę dotyczącą długości, z czego bardzo się cieszę. 

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz