niedziela, 2 lipca 2017

AKTUALIZACJA WŁOSOWA CZERWIEC 2017

Linią zaznaczyłam talię. Niedawno podcięłam również końcówki, więc przyrost włosów był większy, niż na zdjęciu. Planuję w najbliższym czasie pozbyć się cienkich końcówek i mieć całe włosy w równej gęstości.
______________________________________

Moja pielęgnacja trochę się zmieniła, ponieważ od 08.06 stosuję serię kosmetyków ARGAN DE LUXE, którą mam przyjemność testować, dzięki firmie HairSpace.pl, wykonałam również zabieg regeneracyjny Colorplexem również od firmy HairSpace.pl. Z efektów jestem bardzo zadowolona, co można zobaczyć na moim filmie https://www.youtube.com/watch?v=MNNL8H-ETlc&t=108s

Od 12.06 przed każdym myciem włosów nakładam na skórę głowy mieszankę oleju rycynowego ( ze strony Spadomowe.pl )z naftą kosmetyczną na co najmniej godzinę. Myślę, że to przyczyniło się do przyspieszenia wzrostu moich włosów. W najbliższym czasie taki filmik pojawi się na moim kanale https://www.youtube.com/channel/UCBchgC-MRjrbqb8s_KYEKIg


Jestem zadowolona z ich kondycji, lecz tak jak pisałam wyżej, przeszkadzają mi te cieńsze końcówki. 

________________________________________

Kosmetyki, jakich używałam do 08.06


















Kosmetyki, jakie używam od 8.06






Od 12.06 do pielęgnacji dołożyłam również




______________________________________________________________________________

ZAPRASZAM NA MÓJ KANAŁ YT https://www.youtube.com/channel/UCBchgC-MRjrbqb8s_KYEKIg, gdzie zamieszczam recenzje kosmetyków. ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz